Friday, November 18, 2011

'Tiramisu Cake' Baking Class

Assalamualaikum w.b.t.

Pada 16/11/2011, pejabat Me ader menganjurkan Kelas Memasak untuk staf2 yang berminat untuk menyertai, ramai yang berminat, termasuklah Me. Kelas bermula pada 12.00thari dan selesai dalam 3.00 ptg... Yang best nya, setiap peserta hanya perlu membayar RM3 sahaja. Mane nak dapat kelas murah macam tu...dan kami dapat makan kek yang dimasak sendiri.

Pada sesi kali ni, seramai 30 orang peserta, so kami dibahagikan kepada 3 kumpulan, maknanya akan ader 3 biji kek la bila dah siap membakar...bahan2 suma disediakan Chef Jemputan, kami hanya perlu sediakan apron saja..yang kelakarnya unit Me siapbeli sedondon apron, semangat betul...

Kumpulan Me pada mulanya adalah kumpulan yang terakhir dapat siapkan kek span coklat sbb mixer problem, tp Alhamdulillah kek menjadi..Sesi kali ni Chef ajar cara2 membuat Kek Tiramisu..memang sedap sangat, yummy!!!!

Ni la sebahagian peserta yang excited nak membakar Tiramisu Cake
Apron yang sedondon, pinky gitu...muka masing2 ceria, x sabar tunggu Chef Jemputan sampai, Baju Me matching plak ngan apron ni.

Tiramisu Cake in the making...
Proudly present, our group 'Tiramisu Cake'...siap decoration jer terus potong cake dan agihkan ikut ahli kumpulan & selamat dimakan.

No comments:

Post a Comment